پورتال سيگما

پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور

نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور در چشم‌ انداز ایران ۱۴۰۴ هـ. ش. نهادی است فرهنگی با هویت اسلامی _ ایرانی، نافذ و اثرگذار بر جامعه دارای کارکردهای آگاهی‌ بخشی، اطلاع‌ رسانی آموزشی و ارشادی، زمینه‌ ساز ارتقای مطالعه مفید، دارای نیروی انسانی متعهد، متخصص و آموزش دیده با حفظ جایگاه اول کشور در منطقه و موفق در رساندن کشور در زمره‌ پانزده کشور برتر جهان از جهت سرانه فضا، عضو، منابع و امانت کتابخانه ای. نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر اساس قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی مصوب ۱۳۸۲ متولی قانونی اداره کتابخانه‌های عمومی در ایران است. پیش از تصویب این قانون کتابخانه‌های عمومی کشور با عنوان هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره می‌شد. اما پس از تصویب لایحه دولت در ۱۷ اسفند ۱۳۸۲ در مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای ‌نگهبان، نهاد مسئولیت تأسیس، ساخت، تجهیز و بازسازی، توسعه و مدیریت و نظارت و سایر امور کتابخانه های عمومی در سراسر کشور را برعهده گرفت. طراحی پورتال سازمانی نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور و طراحی سامانه های این نهاد، برگی از افتخارات شرکت سیگما در زمینه پورتال های سازمانی میباشد.
آدرس : تهران / میدان هفت‌تیر ـ خیابان شهید نعمت‌الله لطفی ـ پلاک ۲۳
تلفن : ۸۸۸۴۹۸۵۶- ۰۲۱

سیستم نظرسنجی

به پاس تکریم کتاب دوستان و احترام به حقوق شهروندی در دولت الکترونیک، کاربران با مراجعه به این سامانه میتوانند میزان رضایت خود را از کارکنان کتابخانه های عمومی سرتاسر کشور و کیفیت خدمات ارائه شده ثبت نمایند.

سامانه ثبت درخواست کتاب

کتاب دوستان با مراجعه به این سامانه قادر خواهند بود درخواست های امانت کتاب را بصورت آنلاین ثبت کنند و با کد پیگیری دریافتی، در مراجعات بعدی نتیجه درخواست خود را پیگیری نمایند.

سامانه ثبت درخواست استخدام

متخصصین و کارشناسان در مشاغل مختلف که علاقه مند در استخدام در نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستند، میتوانند با مراجعه به این بخش و تکمیل فرم های مربوطه، اقدام به ثبت و ارسال درخواست همکاری کنند و در مراجعات بعدی از طریق کد رهگیری، نتیجه درخواست خود را پیگیری نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.