لوگو

اخبار

اخبار

راه اندازی دستیار هوشمند سازمان امور دانشجویان در پورتال سازمان

1403/5/3 چهارشنبه
روز گذشته دستیار هوشمند سازمان امور دانشجویان توسط وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی گردید.
شرکت سیگما با همکاری دانشگاه محترم تهران و با حمایت‌های مدیریت محترم فناوری اطلاعات سازمان امور دانشجویان، همزمان با رونمایی از اولین سند ملی هوش مصنوعی کشور، دستیار هوشمند سازمان امور دانشجویان را، در وب‌سایت این سازمان در آدرس (https://www.saorg.ir) فعال نمود.

 این دستیار که هوشیار نام دارد و مبتنی بر مدل‌های LLM می‌باشد، در صفحه اول پورتال این سازمان که با استفاده از پورتال جامع سیگما ایجاد شده است قابل مشاهده می‌باشد.

هوشیار؛ دستیار هوشمند میز خدمت سازمان امور دانشجویان، یک ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که روی پورتال سازمان امور دانشجویان فعال است و در آن کاربران به صورت طبیعی و با زبان فارسی، درخواست‌های خود را بیان کرده و دستیار پس از درک نیاز آنها ، پاسخ مناسب به آنها ارائه می‌دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:
 
شرکت سیگما همانطور که در خبر تیرماه 1403 خود به مناسبت عید سعید غدیرخم، از رونمایی زیرسیستم‌های هوش مصنوعی خود خبر داده بود، استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی را در نرم‌افزار پورتال خود و برای مشتریان محترم خود، در دستور کار جدی دارد که به تدریج عملیاتی خواهند شد.

لینک خبر  : ایجاد قابلیت‌های مرتبط با سیستم های سایبر فیزیکی (CPS) Cyber-Physical-Systems در پورتال دانش‌بنیان سیگما

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.