تحول دیجیتال (ditital transformation) استفاده از فناوری های دیجیتال برای ایجاد فرآیندهای جدید تجاری یا تغییر در کسب و کار، فرهنگ و تجارب مشتری است. این تصویرسازی مجدد از کسب و کار در عصر دیجیتال، تحول دیجیتالی نام دارد.
در تعریفی دیگر، تحول دیجیتال به یکپارچه سازی تکنولوژی در کلیه فرآیندهای کسب و کار سازمان با محوریت چگونگی ارایه ارزش به مشتری گفته می شود. این یکپارچه سازی با تغییر فرهنگ همراه است.
سیگما با هدف تحقق تحول دیجیتالی سازمان های بزرگ، فرآیند و استراتژی را ارائه می نماید تا سازمان ها را در مسیر تحول دیجیتال یاری نماید.
کاهش زمان عرضه محصول یا خدمت به بازار
آموزش آخرین روند ها به تیم ها
ایجاد اکوسیستم شراکت باپتانسیل های خارج از سازمان
شركت دانش بنیان توسعه زيرساختهای فناوری اطلاعات سيگما، با سابقه سال فعاليت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، دارنده رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در حوزه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری و دارنده رتبه یک انفورماتیک در حوزه مشاوره فناوری اطلاعات می باشد. زمينههای فعاليت:
در سال های اخیر در جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها، تحول دیجیتال در سازمان ها و شركتهای بزرگ گسترش یافته است لذا در همین راستا، شرکت فناوری اطلاعات سیگما خدمات مشاوره ای خود را در این حوزه به سازمان ها را ارائه می دهد.
تاثیر تحول دیجیتال در سازمان
با مشاوره تخصصی شرکت سیگما، در دنیای دیجیتال رقابت کنید. فرآیند تفکر آگاهانه و منحصر به فرد ما به سازمانها کمک می کند تا از نتایج سرمایه گذاری دیجیتال در کسب و کار بهره مند شوند.
نتایج تحقق مفهوم تحول دیجیتال در سازمان:
تحول دیجیتال سفری است که میتواند منجر به تغییر فرهنگی شود. از این رو عوامل موفقیت در تجربه مشتری در فرآیند تحول عبارتند از:
یک چارچوب تحول دیجیتالی، فرایندهایی با اهداف قابل دستیابی برای سازمانها تعریف می کند، که سازمان را به سمت کسب و کار دیجیتال سوق می دهد. البته، با توجه به منحصر به فرد بودن هر کسب و کار، هیچ چارچوب واحدی در تحول دیجیتال همه شرکت ها موثر نخواهد بود.
پنج مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی تحول دیجیتال برای هر سازمان:
2019© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.