تحول دیجیتال چیست؟

تحول دیجیتال (ditital transformation) استفاده از فناوری های دیجیتال برای ایجاد فرآیندهای جدید تجاری یا تغییر در کسب و کار، فرهنگ و تجارب مشتری است. این تصویرسازی مجدد از کسب و کار در عصر دیجیتال، تحول دیجیتالی نام دارد.

در تعریفی دیگر، تحول دیجیتال به یکپارچه سازی تکنولوژی در کلیه فرآیندهای کسب و کار سازمان با محوریت چگونگی ارایه ارزش به مشتری گفته می شود. این یکپارچه سازی با تغییر فرهنگ همراه است.

ما سازمانها را با حرف تغییر نمی دهیم، در عمل تغییر ایجاد می کنیم

سیگما با هدف تحقق تحول دیجیتالی سازمان های بزرگ، فرآیند و استراتژی را ارائه می نماید تا سازمان ها را در مسیر تحول دیجیتال یاری نماید.

درباره ما

شركت دانش بنیان توسعه زيرساخت‌های فناوری اطلاعات سيگما، با سابقه سال فعاليت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، دارنده رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‎ افزارهای سفارش مشتری و دارنده رتبه یک انفورماتیک در حوزه مشاوره فناوری اطلاعات می‎ باشد.
زمينه‌های فعاليت:

در سال های اخیر در جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها، تحول دیجیتال در سازمان ها و شركت‌‏های بزرگ گسترش یافته است لذا در همین راستا، شرکت فناوری اطلاعات سیگما خدمات مشاوره ای خود را در این حوزه به سازمان ها را ارائه می دهد.

تاثیر تحول دیجیتال در سازمان

تاثیر تحول دیجیتال در سازمان

با مشاوره تخصصی شرکت سیگما، در دنیای دیجیتال رقابت کنید. فرآیند تفکر آگاهانه و منحصر به فرد ما به سازمانها کمک می کند تا از نتایج سرمایه گذاری دیجیتال در کسب و کار بهره مند شوند.

نتایج تحقق مفهوم تحول دیجیتال در سازمان:

  1. کاهش هزینه ها و خطرات با تصمیم گیری آگاهانه
  2. افزایش بهره وری و نوآوری نیروی کار
  3. مشارکت نزدیک تر با افزایش همکاری
  4. ارائه تأثیر زیاد تجارب همگرا در سازمان
  5. مهندسی محصولات و خدمات نسل بعدی
  6. تغییر تجربه دیجیتال در سازمان

تحول دیجیتال با سیگما

خدمات مشاوره تحول دیجیتال شرکت سیگما

  1. بررسی تجربيات جهانی در حوزه تحول ديجيتالی مخصوصا در سازمان‌های مشابه
  2. پيشنهاد گزينه‌های ممکن برای تحول ديجيتالی سازمان های دارای قابليت تحول
  3. تهيه نقشه‌راه تحول ديجيتالی سازمان باتوجه اولويت های آن سازمان
  4. ايجاد همگرايی و هم‌افزاريی و يکپارچگی بين سازمانها
  5. مشارکت در انتخاب فناوریها و تامين‌کننده‌های تحول ديجيتالی

عوامل موفقیت در تجربه مشتری در فرآیند تحول

تحول دیجیتال سفری است که می‌تواند منجر به تغییر فرهنگی شود. از این رو عوامل موفقیت در تجربه مشتری در فرآیند تحول عبارتند از:

  1. سفر مشتری را طراحی و دیجیتالی کنید
  2. سرعت و چابکی را در بینش‌ها افزایش دهید
  3. پذیرش مشتری از سفرهای دیجیتالی مشتری را بدست آورید
  4. توسعه چابکی در تحولات سفر

مراحل ایجاد استراتژی تحول دیجیتال در سازمان

یک چارچوب تحول دیجیتالی، فرایندهایی با اهداف قابل دستیابی برای سازمان‌ها تعریف می کند، که سازمان را به سمت کسب و کار دیجیتال سوق می دهد. البته، با توجه به منحصر به فرد بودن هر کسب و کار، هیچ چارچوب واحدی در تحول دیجیتال همه شرکت ها موثر نخواهد بود.

پنج مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی تحول دیجیتال برای هر سازمان:

  1. بزرگ شروع کنید.
  2. نیروی کار مناسب بسازید.
  3. همه چیز را روی مشتریان متمرکز کنید.
  4. نقاط دیجیتال را متصل کنید.
  5. کارمندان را با داده توانمند کنید.

مزایای تحول دیجیتال

  1. بهبود بهره وری و انعطاف پذیری
  2. ساده سازی روند کارها
  3. افزایش چابکی و نوآوری
  4. کاهش هزینه ها
  5. بهبود رضایت مشتری
  6. پیشرفت مداوم
  7. همکاری را در همه بخش ها تشویق می کند
  8. مهارت ها و دانش را به روز می کند
  9. فرهنگ دیجیتال را تقویت می کند
  10. روند و عملیات را تحکیم می دهد
  11. تجربه مشتری را تغییر می دهد
     

پنج حرکت کلیدی

  1. تمرکز قاطع بر اهداف روشن
  2. قاطعیت در تعیین گستره تغییر
  3. ایجاد طرحی انعطاف‌پذیر
  4. انتخاب ساختار ذهنی و رویکردهای اجرایی چابک
  5. شفافیت رهبری سازمانی و مسئولیت پذیری

فرآیند مشاوره

توسعه بهینه با کیفیت در بازه زمانی مقرر! این مزیت روش توسعه یادگیری ماشین چابک ماست. نگاهی به روند کامل داشته باشید
  1. الزامات پروژه خود را ارسال کنید
  2. جزئیات پروژه را با تحلیلگران ما به اشتراک بگذارید
  3. شرایط پروژه و زمان بندی را با ما نهایی نمایید.
  4. بعد از قرارداد، اقدامات را با خیال راحت شروع کنید!

درخواست مشاوره


* نام و نام خانوادگی
*
*
*
*
1398/2/11 چهارشنبه
تلفن تماس :            02188001185 02188333187

2019© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.